Frequently Asked Questions
Czy można dokonać zamówienia telefonicznego ?
W przyszłości palnujemy wdrożenie rówież takiej metody składania zamówień dla zarejestrowanych klientów, pierwszeństwo wysyłki jednak zawszę będa miały zamówienia złożone poprzez koszyk.
Czy można składać zamówienia bez rejestracji konta?
TAK , dopuszczamy mozliwośc składania zamówień dla niezarejestrowanych użytkowników.
Czy wysyłacie przesyłki poza granice kraju ?
Tak, lecz w tym celu konieczny jest wcześniejszy kontakt ze sprzedawcą w celu ustalenia kosztów przesyłki i szacunkowego czasu realizacji.
Czy zamawiany produkt rzeczywiście jest dostępny ?
Wszystkie produkty na stronie naszego sklepu, które można umieścić w koszyku w rzeczywistości są dostępne na naszym magazynie. Produkty podświetlone na czerwono z oznaczeniem brak na stanie, lub stan "0" są niedostępne i nie możemy ich w danym momencie wysłać.
Ile z reguły trwa realizacja zamówienia ?
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13.00 z metodą płatności Przelewy24, Płatność przy odbiorze, wysyłane są najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Zamówienia złożone z metodą płatności przelew na konto, wysyłane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (z reguły do 48 godzin)
Jaka jest kwota minimalna niezbędna do realizacji zamówienia ?
Zrealizujemy każde zamówienie niezależnie od jego wartości
Jaki macie system rabatowania ?
Strona sklepu posiada już automatycznie wdrożony program rabatowy, który przyznaje dodatkowe upusty za jednorazowe jak i cykliczne zamówienia. O dodatkowych (okazjonalnych) akcjach rabatowych będziemy informowali Państwa na bieżąco za pomocą strony. Od określonych w sklepie warunków nie ma odstępstw.
Nie mogę się zalogować, co zrobić ?
Prosimy o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki lub podjęcie próby zalogowania się na innej, np. Firefox, Chrome.
Skąd wiem czy dotarł już mój przelew ?
Wpłaty zrealizowane za pomocą serwisu przelewy24 księgowane są automatycznie. Klasyczne przelewy bankowe sprawdzane są raz dziennie o godzinie 13.30. Po tej godzinie zamówienia opłacone zostają pakowane i automatycznie uzyskują status „Zrealizowane”.
W jakim czasie niedostępny produkt ponownie pojawi się na stanie ?
Staramy się jak najszybciej uzupełniać braki magazynowe. W celu otrzymania informacji o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, proponujemy skorzystania z formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny