Zapraszamy do zakupów!

FAQs

Frequently Asked Questions


W przyszłości palnujemy wdrożenie rówież takiej metody składania zamówień dla zarejestrowanych klientów, pierwszeństwo wysyłki jednak zawszę będa miały zamówienia złożone poprzez koszyk.

TAK , dopuszczamy mozliwośc składania zamówień dla niezarejestrowanych użytkowników.

Tak, lecz w tym celu konieczny jest wcześniejszy kontakt ze sprzedawcą w celu ustalenia kosztów przesyłki i szacunkowego czasu realizacji.

Wszystkie produkty na stronie naszego sklepu, które można umieścić w koszyku w rzeczywistości są dostępne na naszym magazynie. Produkty podświetlone na czerwono z oznaczeniem brak na stanie, lub stan "0" są niedostępne i nie możemy ich w danym momencie wysłać.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13.00 z metodą płatności Przelewy24, Płatność przy odbiorze, wysyłane są najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Zamówienia złożone z metodą płatności przelew na konto, wysyłane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (z reguły do 48 godzin)

Zrealizujemy każde zamówienie niezależnie od jego wartości

Strona sklepu posiada już automatycznie wdrożony program rabatowy, który przyznaje dodatkowe upusty za jednorazowe jak i cykliczne zamówienia. O dodatkowych (okazjonalnych) akcjach rabatowych będziemy informowali Państwa na bieżąco za pomocą strony. Od określonych w sklepie warunków nie ma odstępstw.

Prosimy o wyczyszczenie  pamięci podręcznej przeglądarki lub podjęcie próby zalogowania się na innej, np. Firefox, Chrome.

Wpłaty zrealizowane za pomocą serwisu przelewy24 księgowane są automatycznie. Klasyczne przelewy bankowe sprawdzane są raz dziennie o godzinie 13.30. Po tej godzinie zamówienia opłacone zostają pakowane i automatycznie uzyskują status „Zrealizowane”.

Staramy się jak najszybciej uzupełniać braki magazynowe. W celu otrzymania informacji o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, proponujemy skorzystania z formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny