Zapraszamy do zakupów!

Baza wiedzy

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o wyczyszczenie  pamięci podręcznej przeglądarki lub podjęcie próby zalogowania się na innej, np. Firefox, Chrome.

Strona sklepu posiada już automatycznie wdrożony program rabatowy, który przyznaje dodatkowe upusty za jednorazowe jak i cykliczne zamówienia. O dodatkowych (okazjonalnych) akcjach rabatowych będziemy informowali Państwa na bieżąco za pomocą strony. Od określonych w sklepie warunków nie ma odstępstw.

Staramy się jak najszybciej uzupełniać braki magazynowe. W celu otrzymania informacji o ponownym pojawieniu się produktu na stanie, proponujemy skorzystania z formularza kontaktowego lub kontakt telefoniczny

Wszystkie produkty na stronie naszego sklepu, które można umieścić w koszyku w rzeczywistości są dostępne na naszym magazynie. Produkty podświetlone na czerwono z oznaczeniem brak na stanie, lub stan "0" są niedostępne i nie możemy ich w danym momencie wysłać.

Zamówienia realizowane są niezwłocznie, po dokonaniu płatności zamówienie uznajemy za kompletne i nie ma możliwości jego edycji on-line. Konieczny wówczas jest kontakt ze sprzedającym.

W celu jak najszybszego otrzymania zamówienia, prosimy o wybór przewoźnika kurier GLS lub paczkomaty INPOST oraz metodę płatności Przelewy24 lub Płatność przy odbiorze.

Tak, lecz w tym celu konieczny jest wcześniejszy kontakt ze sprzedawcą w celu ustalenia kosztów przesyłki i szacunkowego czasu realizacji.

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13.00 z metodą płatności Przelewy24, Płatność przy odbiorze, wysyłane są najpóźniej kolejnego dnia roboczego. Zamówienia złożone z metodą płatności przelew na konto, wysyłane są dopiero po zaksięgowaniu wpłaty (z reguły do 48 godzin)